Nem og automatisk udveksling af elektroniske dokumenter

VAX 360 er din professionelle integrationsløsning for udveksling af elektroniske dokumenter via NemHandel, PEPPOL og VANS såvel indenlandsk som udenlandsk.

Få styr på dokumenterne

Uanset om du er lille eller stor, national eller global, privat eller offentlig samt hvilken branche, du repræsenterer, kan du udveksle elektroniske fakturaer, kreditnotaer, rykkere, ordrer, ordrebekræftelser, UTS’er mm med VAX 360.

Med VAX 360 har du altid det store overblik over dine dokumenter. Du kan se både afsendte og modtagne dokumenter, ligesom du kan opsætte og gemme forskellige søgekriterier.

Funktioner i VAX 360

VAX 360 har en række funktioner, der gør, at løsningen nemt kan tilpasses netop din virksomhed – uanset om du skal sende din første faktura, eller om du allerede har stor erfaring med elektronisk dokumentudveksling.

Dokumentantal

Afhængig af hvor mange elektroniske dokumenter, du har behov for at udveksle, vokser VAX 360 med dig.

Profiler

VAX 360 understøtter samtlige OIOUBL- og PEPPOL-profiler, der indgår i en elektronisk handelsproces.

Konverteringsmodul

En konvertering er en teknisk omformning fra ét dokumentformat til et andet, og VAX 360 har et indbygget konverteringsmodul med en række standard- og systemspecifikke konverteringer.

Statusbesked

Du modtager altid en automatisk genereret email, såfremt et dokument fejler. Du har desuden mulighed for at modtage en Statusbesked som xml-fil med information om afsendte elektroniske dokumenter.

Connectorer

VAX 360 har interfaces/connectorer til og fra en række forskellige infrastrukturer, hvilket gør det muligt at udveksle elektroniske dokumenter via flere kanaler.

Roller

VAX 360 er udstyret med et rollestyringsmodul, der gør det muligt at tilpasse løsningen på medarbejderniveau. Der kan desuden oprettes nye roller.

Løsninger efter behov

Vi har skræddersyede løsninger til alle virksomhedsstørrelser

Start-Up

  • Opfylder alle krav i lovgivningen om elektronisk faktura
  • Afsender- og Modtagermodul
  • Faktura, kreditnota, rykker og applikationskvittering
  • 100 dokumenter pr. måned
Se hele løsningen

Small

  • Opfylder alle krav i lovgivningen; herunder udenlandsk faktura
  • Afsender- og Modtagermodul
  • Faktura, kreditnota, rykker og applikationskvittering
  • 250 dokumenter pr. måned
Se hele løsningen
Mest populær

Standard

  • Funktioner som Small
  • Konverteringsmodul
  • Kundespecifikke dokumenttyper
  • 500 dokumenter pr. måned
  • Udvides med større dokumentpakker
Se hele løsningen

Business

  • Funktioner som Standard
  • Ordre og Ordrebekræftelse
  • Simple katalogprofiler
  • 500 dokumenter pr. måned
Se hele løsningen

Enterprise

  • Funktioner som Business
  • Avancerede ordre- og katalogprofiler
  • Kundespecifikke tilpasninger
  • 500 dokumenter pr. måned
Se hele løsningen

Er du i tvivl?

Få hjælp til at vælge den rette løsning.

Ring til vores dygtige supportere og få hjælp til at finde den bedste løsning til dit behov

Få hjælp til at vælge

Vores tilfredse kunder vil anbefale os til andre

I mySupply har vi gennem årene haft fornøjelsen af at rådgive og samarbejde med en lang række ambitiøse virksomheder, regioner og organisationer i både ind- og udland. Her finder du et udpluk af dem, vi har været så heldige at kende.